Herfstnummer Woonmagazine: ‘Wiens stad, onze stad!’

Het herfstnummer van het Woonmagazine van Huurdersvereniging Amsterdam ligt weer op de bekende plekken, gratis voor alle Amsterdammers! Online bekijken kan ook, via de link onderaan dit artikel.

In het herfstnummer onder meer: Wat kunnen huurders van het nieuwe kabinet verwachten? Marjolein Moorman maakt zich zorgen over betaalbaarheid Amsterdamse woningen. De Jacob Geelbuurt wordt duurzaam en zonnepanelen zijn ook voor huurders bereikbaar. Studeren in Amsterdam, hoe vind je een kamer en hoe weet je of je recht hebt op huurtoeslag? Tijd voor actie: Huurdersvereniging Oud-West ging de straat op met als leus ‘wiens stad, onze stad!’. Van Eesteren, bedenker van Nieuw-West, met paviljoen geëerd en door huurder Arnold Paalvast bewonderd.

Ook in het herfstnummer: voor woningbemiddeling hoef je doorgaans geen kosten te betalen. En meer praktische tips zoals nuttige adressen van de Woon!-spreekuren in de wijken.

HA_WoonmagazineHerfst